KOKOOMUSNAISTEN EDUSTAJAKOKOUS

Oulussa 18.-19.11.2017 klo 12.00 alkaen

Paikka: Sokos Hotel Arina
Pakkahuoneenkatu 16, 90100 Oulu

Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen 12 § määräämät asiat.
Ilmoittautumispiste on avoinna lauantaina klo 10.00-17.00 ja sunnuntaina klo 9.00-12.00.

Äänivalta edustajakokouksessa

Edustajakokouksessa on kullakin liiton piirijärjestöllä oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja suoran ja jäsenyhdistystensä yhteenlasketun henkilöjäsenmäärän kutakin alkavaa 500-lukua kohti, kullakin paikallisyhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 25-lukua kohti ja valtakunnallisella teemayhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 500-lukua kohti. Kokousedustus määräytyy toimintavuoden ensimmäisenä päivänä olleen henkilöjäsenmäärän mukaan.

Edustusoikeus ja äänivalta liittokokouksessa on vain jäsenmaksuvelvoitteensa suorittaneilla varsinaisilla jäsenillä. Kokoukseen osallistujan tai hänet lähettäneen tahon on maksettava liittohallituksen vahvistama materiaalimaksu. Liitto ei vastaa matkakustannuksista Porin 2015 Edustajakokouksen päätöksen mukaisesti.

Puhe- ja läsnäolo-oikeus

Puhe- ja läsnäolo-oikeus edustajakokouksessa on varsinaisten edustajien lisäksi liiton kunniapuheenjohtajalla, kunniajäsenillä, kannattavilla jäsenillä, liittohallituksen jäsenillä, liiton keskustoimiston virkailijoilla ja piirien piirisihteereillä, eduskuntaryhmän jäsenillä, Euroopan parlamentin jäsenillä, puolueen edustajalla, puolueen muiden valtakunnallisten jäsenliittojen edustajilla sekä puolueen kunkin äänenkannattajan toimituksen edustajalla. Edustajakokous voi myöntää puhe- ja läsnäolo-oikeuden muillekin sitä pyytäville henkilöille.

Ilmoittautuminen edustajakokoukseen

Edustajakokoukseen ilmoittaudutaan 18.10.2017 mennessä täyttämällä alla oleva ilmoittautumislomake. Ilmoittautuminen on sitova.

Majoitusvaraukset

Majoitus varataan ja maksetaan majoituspaikkaan itse. Huoneet ovat varattavissa suoraan Sokos Hotels Arinan nettisivuilta www.sokoshotels.fi/fi/oulu/sokoshotel-arina tai myyntipalvelusta puhelimitse 08-3123255
Kiintiötunnuksella BEDKO2017. Majoituksen hinta on 55 euroa/hlö/vrk/2hh.

Materiaalimaksu ja illalliskortti

Lauantai-iltana vietämme perinteistä iltajuhlaa. Iltajuhlasta vastaa Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset.  Illalliskortti maksaa 30.9. mennessä varanneilta 65€ ja 1.10. lähtien 75€. Edustajakokouksen materiaalimaksu on 45 euroa.

Illalliskortit ja materiaalimaksu maksetaan 18.10.2017 mennessä Kokoomuksen Naisten Liiton tilille: FI35 5541 2820 0208 17.
Maksusuoritukseen on merkittävä kokousosallistujan ja yhdistyksen nimi sekä tieto siitä, sisältääkö suoritus materiaalimaksun, illalliskortin vai molemmat.

Kokousmateriaali päivitetään tänne sivulle 1. marraskuuta ja toimitetaan sähköisesti kokoukseen ilmoittautuneille.
Lisätietoja edustajakokouksesta saat oman alueesi järjestösihteeriltä tai liiton pääsihteeriltä Jutta Wiréniltä sähköpostitse jutta.wiren@kokoomusnaiset.fi tai puhelimitse 040 7763640.

Kokoustilat ovat kauppakeskus Valkean neljännessä kerroksessa. Kokous- ja majoitustilojen välillä pääsee liikkumaan sisäkautta.

EDUSTAJAKOKOUKSEN ILMOITTAUTUMISLOMAKE:

Lauantai-iltana vietämme perinteistä iltajuhlaa. Iltajuhlasta vastaa Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset. Illalliskortti maksaa 30.9. mennessä varanneilta 65€ ja 1.10. lähtien 75€. Illalliskortit maksetaan 18.10.2017 mennessä Kokoomuksen Naisten Liiton tilille: FI35 5541 2820 0208 17. Huomioithan, että ruokaviinit myydään paikan päällä erikseen hintaan 14 € / 2 lasillista.