Piirijärjestöt - aktiivista toimintaa ympäri Suomen!

Kokoomusnaisilla on 12 piirijärjestöä ympäri Suomen. Piirijärjestöjen alla toimivat paikallisyhdistykset pienistä paikkakunnista isoihin. Paikallisyhdistykset järjestävät toimintaa ympäri vuoden: on talkoita, keskusteluiltoja, seminaareita ja muuta mukavaa. Ota yhteyttä omaan piirijärjestöösi, ja lähde mukaan Kokoomusnaisten aktiiviseen toimintaan!

Saat lisätietoa piireistä ja niiden toiminnasta klikkaamalla piirin nimeä.

Kokoomuksen Naisten Helsingin Piiri

Pia Hytönen
piahytonen(at)hotmail.com
GSM 040 776 5911

044 5574462

Piiritoimiston osoite:
Urho Kekkosen katu 4 E 2 krs

Piirihallituksen yhteystiedot -->

Kokoomuksen Naisten Helsingin Piiri ry on Helsingissä toimiva Kokoomuksen Naisten Liitto ry:n jäsenpiiri. Järjestömme arvopohja perustuu tasa-arvoon, suvaitsevaisuuteen sekä uskoon yksilön omia kykyjä kohtaan. Tavoitteena Kokoomusnaisilla on poliittisella toiminnalla luoda edellytykset naisten tasa-arvoiselle osallistumiselle.

Kokoomuksen Naisten Helsingin Piirin jäsenmäärä on jatkuvassa kasvussa. Piirissämme toimii viisi erilaista ja aktiivista paikallisyhdistystä. Yhdistykset toimivat paljon yhteistyössä, mutta myös omien jäsentensä kiinnostukseen perustuen, erilaisten ohjelmien puitteissa.

Liittymällä joko piirin suorajäseneksi tai johonkin viidestä paikallisyhdityksestämme pääset vaikuttamaan tärkeäksi kokemiisi asioihin, tutustumaan muihin aktiivisiin naisiin sekä osallistumaan monipuoliseen toimintaan. Jäseniämme on mukana lukuisissa luottamustehtävissä. Heidän kauttaan voit vaikuttaa tai lähteä mukaan itsekin.

Tasa-arvon edistäminen ja lisääminen tarvitsevat voimakkaita ja rohkeita tekoja ja tekijöitä. Kokoomusnaiset ovat näitä tekijöitä - tervetuloa mukaan aktiiviseen joukkoomme!
Piirin toiminnasta ja tapahtumista voit lukea lisää kotisivuiltamme osoitteesta http://www.kokoomusnaisethelsingissa.net

Paikallisyhdistykset:

Uudenmaan Kokoomusnaiset

Salla Mäkelä
salla.makela(at)almamedia.fi

044 5574462
niina.puikkonen(at)kokoomusnaiset.fi

Uudenmaan Kokoomusnaiset on perustettu vuonna 1948. Edustamme pitkäikäistä ja vahvaa perinnettä ja kokemusta sekä uutta sekä kehittyvää toimintaa. Jäseniä meillä on noin 200 henkeä.

Uusimaa on väkiluvultaan suurin alue Suomen vaalipiireistä. Verkostomme kattaa koko Uudenmaan alueen Hangosta Hyvinkään kautta Ruotsinpyhtäälle. Meille voit liittyä jäseneksi vaikka naapurikuntasi yhdistykseen tai suoraan piirin jäseneksi, mikäli omalla paikkakunnalla ei ole Kokoomusnaisten yhdistystä. Tai oletko kenties kiinnostunut perustamaan paikkakunnallesi uuden naisten yhdistyksen? Jos kiinnostuit, ota yhteyttä - autamme perustamisessa mielellämme.

Ajamme Uudenmaan asioita positiivisella naisenergialla! Tavoitteemme on saada naisia entistä enemmän päättäjiksi ja vaikuttajiksi, sillä politiikka ilman naista on puolinaista. Haluamme hoitaa Uudenmaan tulevaisuutta yhdessä Sinun kanssasi. Tule mukaan!

Kotisivujemme osoite on www.uudenmaankokoomusnaiset.fi

Paikallisyhdistyksiämme ovat:
Espon Kokoomusnaiset ry
Hyvinkään Kokoomusnaiset
Tapiolan Kokoomusnaiset ry
Keski-Uudenmaan Kokoomusnaiset ry
Vantaan Kokoomusnaiset ry

Varsinais-Suomen Kokoomusnaiset

Malla Rannikko-Laine
040 7213429
malla.rannikko-laine@gmail.com

Tuija Leinonen
040 5899767
tuija.leinonen@kokoomus.fi

Tarkempia tietoja löydät Varsinais-Suomen Kokoomusnaisten internet-sivuilta ja Facebookista.

Satakunnan Kokoomusnaiset

Marju Sjösten
marju.sjosten@pori.fi

Tarkempia tietoja löydät piirin kotisivuilta: www.satakunnankokoomusnaiset.fi

Hämeen Kokoomusnaiset

Eija Vainio
eippi.vainio(at)gmail.com
puh. 0405866069

puh. 044 5574462

Lisätietoa piirin toiminnasta löydät kotisivuiltamme:

Pirkanmaan Kokoomusnaiset

Minna Mustakallio-Sorvari
minna.mustakallio(at)kolumbus.fi

järjestösihteeri

Piirin toiminnasta ja tapahtumista voit lukea lisää kotisivuiltamme -->

Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset

Larisa Arminen
larisa.arminen(at)geocom.fi
puh. 050 64 912

Saila Piipari-Huovila
saila.piipari-huovila(at)kokoomusnaiset.fi
puh. 050 353 5518

Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset ry on Kaakkois-Suomen vaalipiirissä toimiva Kokoomuksen Naisten Liitto ry:n jäsenpiiri.

Yhdistyksen jäseniä ovat kokoomusnaisten paikallisyhdistykset eri puolilla kolmea maakuntaa - Etelä-Karjalaa, Etelä-Savoa ja Kymenlaaksoa. Kaakkois-Suomen Kokoomusnaisilla on 12 jäsenyhdistystä, jotka toimivat Haminassa, Imatralla, Kotkassa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Mikkelissä, Pieksämäellä, Pyhtäällä ja Savonlinnassa.

Poliittisella toiminnallaan kokoomusnaiset pyrkivät luomaan edellytykset naisten tasa-arvoiselle osallistumiselle, itsensä kehittämiselle ja oman elämän hallinnalle. Tule mukaan aktiiviseen porukkaamme vaikuttamaan, verkostoitumaan ja tekemään politiikaa!

Savo-Karjalan Kokoomusnaiset

Jonna Torni-Holopainen
jonna.torniholopainen(at)gmail.com, puh. 0503241670

Savo-Karjalan Kokoomusnaisilla on paikallisyhdistyksiä ympäri Savo-Karjalan vaalipiiriä ja toivotamme kaikki tervetulleeksi mukaan toimintaamme olit sitten kokoomusaktiivi, uusi tulokas tai jotain siltä väliltä!

Savo-Karjalan Kokoomusnaiset ry. on Kokoomuksen Naisten Liiton piirijärjestö, joka syntyi 15.12.2013 Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan Kokoomusnaisten yhdistäessä vaalipiiriuudistuksen myötä voimansa.

Annamme kasvot uudenlaiselle, raikkaalle kokoomustoiminnalle ja edistämme jäsentemme mahdollisuuksia osallistua poliittiseen toimintaan, sekä vaikutamme puolueen politiikkaan siten, että se ottaa huomioon toiminnassaan ja poliittisessa sisällössään naisnäkökulman. Haluamme lisää naisia poliittiseen päätöksentekoon ja johtajiksi työelämään.

Arvopohjamme perustuu tasa-arvoon, suvaitsevaisuuteen sekä uskoon ihmisen omiin kykyihin ja haluun tehdä valintoja. Olemme ylpeitä Kokoomuksen tasa-arvopolitiikasta ja rohkeudesta puuttua vaikeisiinkin poliittisiin asioihin. Politiikan teko on askelten ottamista oikeaan suuntaan.

Lisätietoa piirin toiminnasta löydät verkkosivuiltamme: www.savokarjalankokoomusnaiset.kokoomus.net

Keski-Suomen Kokoomusnaiset

Kastehelmi Vuolle-Apiala
kastehelmi.vuolleapiala (at) pp.inet.fi

Cecilia Nyberg
cecilia.nyberg@kokoomusnaiset.fi

Piirin toiminnasta ja tapahtumista voit lukea lisää kotisivuiltamme osoitteessa www.keski-suomenkokoomusnaiset.fi

Pohjanmaan Kokoomusnaiset

Anna-Maija Renko
anna-maija.renko(at)renko-renko.fi
puh. 050 300 9727

Petra Piironen
petra.piironen(at)kokoomusnaiset.fi
puh.
044 7597190

Pohjanmaan Kokoomusnaiset on vanhan Vaasan Läänin alueella toimiva Kokoomuk­sen Naisten Liitto ry:n, 17.2.1979, rekiste­röity jäsenpiiri.

Piiriin kuuluu 21 jäsenyhdistystä joissa on lähes tuhat jäsentä. Pohjanmaan Kokoo­musnaiset on yksi maamme suurimmista Ko­koomusnaisten jäsenpiireistä, jonka jäsenmäärä on jatkuvassa kasvussa.  Jäseniämme on mukana lukuisissa paikalli­sissa ja maakunnallisissa luottamustehtä­vissä.

Kokoomusnaiset ovat aktiivisia, kaikenikäisiä ja haluavat vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin. Tämän ansiosta toiminta on hyvin monimuotoista eri paikkakunnilla. Tapahtumia löytyy paikallistasolta valtakunnalliseen tasoon, seminaareista talkoisiin ja kokouksista matkoihin.

Ota yhteyttä ja tule rohkeasti mukaan! Piirin toiminnasta ja tapahtumista voit lukea lisää osoitteesta www.pohjanmaankokoomusnaiset.kokoomus.net

"Sillon nuota kommunistin mielipiteetä, sanoo alatuvan Jussi kun hevoonen ei vetäny."

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset

Pia-Riitta Korvenheimo
pia.korvenheimo(at)gmail.com

Kristiina Karjalainen
kristiina.karjalainen(a)kokoomus.fi

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomunaiset ry toimii Kempeleessä, Kuusamossa, Oulaisissa,
Oulussa ja Raahessa. Tule mukaan pitämään hauskaa ja tekemään politiikkaa kanssamme!

Tarkempia tietoja löydät kotisivuiltamme

Tutustu myös Facebook-sivuihimme!

Lapin Kokoomusnaiset

Raija Lummi
raija.lummi(at)suomi24.fi

Jenni Juulia Tikka
jennijuulia.tikka(at)kokoomusnaiset.fi

Kokoomuksen Naisten liiton Lapin piiri kattaa koko Lapin maakunnan. Tällä hetkellä toiminnassa on neljä yhdistystä: Inarissa, Kemijärvellä, Kemissä, Rovaniemellä ja Torniossa. Jäsenemme ovat aktiivisia, kaikenikäisiä naisia, jotka haluavat vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin, tasa-arvoa edistämällä!

POLITIIKKA ILMAN NAISTA ON PUOLINAISTA

Lapin Kokoomusnaiset työskentelevät sen eteen, että...

• Lapin kunnissa huomioidaan tasa-arvovaikutukset kaikilla elämän alueilla
  • vanhemmilla on taloudellinen mahdollisuus hoitaa alle 3-vuotiaat lapset kotona